عزیز، درود!
انتخاب شهر
نیازمندیهای لوکوپوک
تخته سیاه
درد دل ها
مدیریت ارتباط با مشتریان
پنل پیامک لوکوپوک
تصاویر
دفترک
طراحی وب سایت
نیازمندیهای لوکوپوک
مسابقات تخته سیاه

جاذبه های دیدنی مسیر تهران زنجان با اتوبوس

(1399 خرداد 08)

مسافرت به زنجان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلات نوروز باشد. چرا که این شهر در ایام بهار آب و‌ هوایی بسیار عالی و محیطی زیبا دارد. اگر ساکن تهران هستید، با تهیه بلیط اتوبوس تهران زنجان علی بابا و یک برنامه ریزی خوب می‌توانید ایام مفرح و بی‌نظیری را در این شهر بگذارنید. برای یافتن اطلاعات بیشتر راجع به این سفر، شامل راه‌های مختلف برای مسافرت، جاذبه‌های دیدنی طول مسیر و مقصد و... در این مقاله با ما همراه باشید.
 

چه وسیله‌ای برای مسافرت مناسب تر است؟

در ابتدا باید بگوییم که علاوه بر آن که شما در زنجان جاذبه‌های دیدنی و بسیار زیبایی را در اختیار خواهید داشت، در طول مسیر نیز از چنین موارد و مناظری بی‌نصیب نخواهید بود. از این رو پیشنهاد ما به شما تجربه سفر با اتوبوس است. این انتخاب علاوه بر آن که می تواند بسیار مقرون‌ به صرفه‌تر باشد، لذت بیشتری را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. به دلیل آن که می‌توانید با چنین تجربه‌ای و توقف در طول مسیر، جاذبه دیدنی بیشتری را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا راجع به جاذبه‌های دیدنی در مسیر مسافرت از تهران به زنجان و همچنین خود شهر زنجان، اطلاعات کاملی بدست آورید.

جاذبه های دیدنی مسیر تهران به زنجان

شهر قزوین که در 157 کیلومتری تهران واقع شده است، یکی از اولین شهرهای دیدنی‌ای است که در مسیر تهران زنجان واقع شده است. به شما توصیه می‌کنیم که گشتن و دیدن جاذبه‌های شهر قزوین را به هیچ عنوان از دست ندهید! چرا که این شهر یکی از شهرهای تاریخی و بسیار زیبای ایران به شما می‌رود. از جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانیم به کاخ‌ موزه چهل‌ستون (عمارت کلاه‌فرنگی شاه‌ طهماسب)، موزه قزوین، کلیسای‌رفیع، مسجد‌النبی، حمام قجر، بازار قزوین، حسینیه امینی‌ها، مسجد جامع قزوین و ده‌ها جاذبه گردشگری دیگر اشاره کنیم؛ که بی‌شک مشاهده هر یک از این مکان‎‌ها می‌تواند تجربه‌ای جدید و مهیج را برای شما به ارمغان بیاورد.
 
در طول مسیر تهران زنجان، در استان زنجان، شهرستان ابهر، چشمه‌ای به نام چشمه علی بلاغی وجود دارد. این چشمه از دامنه کوه می‌جوشد. آب آن نیز بسیار خنک، زلال و گوارا است. به دلیل وجود این چشمه مناظر و طبیعت بسیار زیبایی نیز در این مکان به وجود آمده است. شما با اتراق در این طبیعت زیبا می توانید ساعات بسیار خوشی را سپری کنید.
 

فاصله تهران تا زنجان با اتوبوس چقدر است؟

حال با دانستن راجع به‌این مکان‌های دیدنی در مسیر تهران زنجان، متوجه خواهید شد که چرا پیشنهاد ما به شما خرید بلیط اتوبوس تهران زنجان از علی بابا به منظور تجربه این سفر است. البته تجربه این سفر با ماشین شخصی نیز می‌تواند گزینه‌ خوبی باشد. اما همانطور که می‌دانید، سفر با اتوبوس همواره امنیت بیشتری به همراه دارد.

جاذبه‌های دیدنی شهر زنجان

خب تا به اینجا راجع به جاذبه‌های دیدنی طول مسیر برایتان توضیح دادیم. در این بخش قصد داریم شما را با جاذبه‌های دیدنی شهر زنجان آشنا کنیم. در ادامه ما لیستی به همراه توضیحات راجع به این اماکن دیدنی ارائه می‌کنیم تا شما با در اختیار داشتن آن‌ها بتوانید برنامه‌‌ریزی‌ای دقیق و درست برای گشت‌و‌گذار در این شهر زیبا و دیدنی در مسافرت خود داشته باشید.
 
  • مسجد و مدرسه جامع زنجان که به مسجد سید نیز معروف است، یکی از اثر‌های تاریخی این شهر در دوره قاجار است. معماری این بنای ارزشمند و زیبا بر اساس طرح مساجد چهار‌ایوانی است. که این سبک معماری بر زیبایی و چشم‌نواز بودن این بنا بسیار افزوده است.
  • بازار زنجان یکی از دیدنی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز تجاری در استان زنجان است. این بازار علاوه بر آن که از نظر اقتصادی بسیار پر اهمیت است، یکی از جاذبه های دیدنی این شهر نیز به حساب می آید.
  • موزه باستان‌شناسی و مردان نمکی زنجان یکی از دیدنی‌ترین موزه های ایران است. و دلیل آن نیز وجود مومیایی‌های مردانی متعلق به دوره هخامنشیان است!
  • اگر به شهر زنجان سفر کردید، بازدید از موزه رختشوی‌خانه این شهر نیز را فراموش نکنید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران زنجان

این روزها برای خرید بلیط اتوبوس، هواپیما و... راه‌های بسیار راحتی توسط شرکت‌های مختلف ارائه شده است؛ که این راه‌ها دارای مزیت‌های زیادی نیز هستند. شما برای خرید بلیط اتوبوس تهران زنجان می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید. این شرکت توانسته شرایط بسیار ویژه‌ای را به این منظور برای کاربران ارائه کند. به طوری که شما با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ رفت‌و‌برگشتتان، از زمان حرکت اتوبوس‌های شرکت‌های مختلف اتوبوس‌رانی مطلع شوید. همچنین با در اختیار داشتن قیمت‌ها، شرایط سفر، خدمات، نوع اتوبوس و... بهترین و مقرون به صرفه ترین بلیط را خریداری کنید.
همچنین باید گفت که شما می‌توانید بلیط اتوبوس را در همان زمان انتخاب کرده و از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب، هزینه آن را پرداخت کنید. این سایت بلافاصله رسید بلیط شما را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی این سایت به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما است.

شما هیچ آگهی را در لیست علاقه مندی های خود ذخیره نکرده اید..